Join Nuffnang!

Iklan pilihan blog..jemput klik sini :)
 Tips Keibubapaan, Bayi Dan Kesihatan Keluarga  PELUANG JADI AGEN DROPSHIP PRODUK SEPERTI EPHYRA,D'HERBS DLL LAGI  set kurus shaklee  energyzing soy protein  Set Menyusu
 jadi ahli shaklee  pengiklanan  pengiklanan  pengiklanan  pengiklanan

Thursday, December 27, 2012

nasi kerabu









at kedai tepi jalan, Kerambit Kuala Lipis Pahang


41 comments:

Nik Ainaa said...

emmmm.... yummies. lama tak mkn nasi kerabu. rindu <3

^_^

permatabiru said...

sedapnya saya suka makan nasi kerabu macam nie..

Mira Adzlia said...

nasi kerabu yang sodap nih..huhu

Wak Gelas™ said...

wak baru lalu jalan Kuala lipis - Gua Musang semalam.., sibbaek X jumpa kannns.. ehHHhee

Mimie said...

sedapnye nasi kerabu

Fiza Rahman said...

Arghhhh...sedapnya. Hari ni ada pasar malam, harus cari nasi kerabu nih.

Norzie hany said...

Terliur tengok.

Amie said...

Alamak.... nasi kerabu pulak dah! Mana nak cari ni...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

dah bertahun xmakan nasi kerabu.. huhu

norhidana miswan said...

ayam tu nampak sgt menliur kan kak

zie marziah said...

cedapnya nasi biru...

izan mama mia said...

time bln posa sll gak cr nih....

ieda said...

yummeih ! ....
dah lama x makan nie
siapp lah balik ptg kang ada pasar malam .. konpermm beli ekeke ;)

nea lopah said...

Sedap nye ujan2 dapat makan nasi kerabu ni kan? salam kenal... sudi2 terjah blog saya. http://nabihahsejutarasa.blogspot.com/

❤Kamsiah❤ said...

peberet saya ni...tp sambal nasi kerabu tu kan,cili padi diblend dgn cuka,campur garam dan gula...saya ni pengidap gastrik..cuka tu pantang sgt2 la...ni yg makan nasi kerabu selasa lps,ari ni masih pedih perut lagi bahana cuka tu...

lelamaisara said...

wah dah lame tak makn nasik kerabu,teringinnye....

Qhaifa Nur said...

ada ayam, sedapnya...

deq's qienz said...

nasi kerabu...tp saya tak makan la pulokkk

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap..bru mkn aritu,,

Qienah said...

br je mkn ns krbu minggu lps..:)

aizamia3 said...

wah.. sedapnya.. lama tak makan nasi kerabu ni..

Ratu Hatiku said...

Sedapnya... tp xpernah beli pun ns nie sebab byk sgt ulam2an yg d cmpur skali...uhuhu

~::Chenta::~ said...

kak faberet Chenta ni ...

fatin amalina husna said...

sedap nih..husna igt lg dulu kemain tolak nasi kerabu nih sebab nmpak pelik..lepas roomate mkn thenr asa sikit kat dya terus jatuh cinta..=D

Syazana Zainn said...

nasi kerabu pemes kat kelantan :)

pagi2 tgk dorg makan nasik.

SURIA AMANDA said...

bestnyaaaaaa...

diana said...

saya suka nasik kerabu makan dengan daging goreng..:p

QasehnyaRania said...

my peberet ni.tp selalu beli tk letak budu..hihi

Cik Nur said...

Gulpp..!
Terliurnya..!

haney said...

lpar nye bila tgk gmbr niiiii

Haryati Faizal said...

dap dapnye...lama dah carik tp tak jumpe yg sedap lagi...hihi

Che Rosliza Che Mat said...

terliur weiiii...bila nok makan nie hihihi

eita said...

jarang jupe nasi kerabu yg sedap..teringat plok masa gi kelate dulu...sedap nasi kerabu dia..

HeNRieTTa JoSe said...

Dh lamer xmam nsi kerabu...yummy...

shasha yacob said...

dulu saya ingatkan nasi kerabu nih rasa ikut kaler nasi dia. hihi rupanya xpulak, sodap hihi

intanfirdaus247 said...

peberet intan ni..zaman study dulu rajin beli..

9n0L4 said...

lame tak mkn nasi kerabu biru ni, asek dpt yg putih je. tak feel .;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nasi kerabu mmg sedap kan...nyummy

Si Matatajam said...

M x pernah lagi rasa nasi ni...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

fevret saye ni,hehe sejak blaja kt penang brulah bjinak2 dgn nasik ni,,tiap ari sbtu ptg g pasa mlm sg.dua depan usm ni beli nasi kerabu,,fuh terliur

fieda said...

sedaknyer la..

Nuffnang!