Join Nuffnang!

Iklan pilihan blog..jemput klik sini :)
 SET KESUBURAN SUAMI ISTERI  set kurus shaklee  energyzing soy protein  Set Menyusu  jadi ahli shaklee

Tuesday, April 10, 2012

Cara hidup mereka dan cara hidup kita berbeza tapi kita saling memerlukan...









Cara hidup kita di dunia adalah bayangan cara kehidupan kita di Akhirat nanti
~ Imam Al Ghazali ~






25 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yup,berbeza tp slg memerlukan..

saffiya_aleesya @ echa said...

comeiiii kecik je warna kuning!! nampak menarik duk atas daun tu!!

Niza Romli said...

saling memerlukan untuk saling melengkapi..ewahhh...kemain menambah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Tihara..pic yg sgt cantikkkkk!

~Sweet Honesty~ said...

saya setuju..(^_^)..cuba balasan n ganjarannya saja berbeda..

izan mama mia said...

ya betul tu..(er nak panggil nama ker kak...nampak cam sebaya jer...)

Tihara said...

yui- yea saling memrlukan, misalnya sepohon kayu yg berada di atas pusara..si mati menumpang tasbih darinya..wallahualam :)

echa- mmg kecik, dia berbeza dgn kerengga tp mereka tetap serangga yg saling memerlukan :)

niza- ewah ewahh..geletek cket..he2 :)

atie- salam, alhamdulillah..segala puji bagi Allah.. :)

sweet- betul..sentiasa berdoa agar patuh dan ingat selalu kepada Nya..hamba insan yg lemah ..thanks :)

izan- pgil je tiha..sebaya kot..kih3 :)

Lynn said...

nice pic..sejuk je mata nie..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantik gambar tu..pandai photography juga tihara ni ya :)

Tihara said...

Lynn- kehijauan lambang kesejukan..kebiruan, lambang ketenangan..tetibe jer kan :)

rina- Tanda indahnya ciptaan Allah.. :)

IntaNBerliaN said...

a'aa betoi tu kak..

btw, gambar ni cantiklah.. besar... sy mmg sk tgk gambar besar2 ni.. sbb rasa mcm puas.. hihii

Tihara said...

ina- blog akk ni jarang nk taruk gambo beso2, tak taw nape tah..mcm2 pesen :)

Masya said...

iyer betul tu.. tak terbayang rasanya kehidupan diakhirat kelak kan....

fieda said...

betul tu tihara kalau letak gambo beso gini puas hati tgk...nmpk comel..

gadisBunga said...

bunga tu wangi tak? :D

eita said...

betol...

bunga apa erk?
melor ke?..lain je pesen...

Cho Zila said...

memangler begitu.. slaing melengkapi...

Tihara said...

masya- tulah cam takut jer.amalan mcm byk kekurangan..hurmm

fieda- besar sgt tak gambo ni..?

gb- wangi sgt gb nak sama dgn bunga kembang malam baru ni..:)

eita- alaa munge ari tu la eita, mane der munge lain dah kat umah ni..santalia tu la adik beradik dgn sontorian tu..sesuke ati jek akak ni..hehe :)


zila- saling melengkapi dan menyayangi.. :)

Nazayiena said...

Kupu2 yg datang menghisap madu disapa oleh si kerengga......Itulah kehidupan masing2.

Mk Syahir said...

cantik gambaq nih..penuh makna =)

Acik Erna said...

assalam tihar..cantik warnanya

eita said...

oooo...spesis usop sontorio lah ni...

siti murni said...

yup..betul tu. berlainan..berbeza tapi sebenarnya saling bergantungan antara satu sama lain..

Cik Rose Cute said...

NIE BUNGA MELUR ERK?KALAU BUNGA MELUR...ORANG2 DULU SUKA LETAK DALAM RAMBUT HIHIHI..

Tihara said...

cik rose- bukan, ni bunga santalia..letak kat rambut pun leh gak..saya ske letak dlm lemari :)

Nuffnang!