Iklan pilihan blog..jemput klik sini :)
 SET KESUBURAN SUAMI ISTERI  set kurus shaklee  energyzing soy protein  Set Menyusu  jadi ahli shaklee

Tuesday, July 26, 2011

Khasiat Limau Bali..



Assalamualaikum...



Lama dah tak pekena limau bali ni..
apa khasiat limau bali ni ye..
yang pasti kalau famili limau ni ,
khasiatnya boleh menyingkirkan lemak ..
harap-harap tersingkirlah segala lemak tepu tu..






9 comments:

Ardini Humaira said...

jom makan limau bali.. sedap :D cicah kicap+gula hehe

miloais said...

iols tak makan limau bali ni
sokmo kalo makan - dapat yg masam
so memang abaikan lah kalo ada limau ni kat umah

Mak Su said...

limau bali is my favorite :)

Tihara said...

dni>

jum2 akk pong ske cecah kcap ngey gula.. :)

mioaih>

ye ke..aii kalo masam aii cecah gula kcap..kalo pahit..aii gonyoh kat kepala..wahh segar nyerr :D

maksu>

kan kan..bukan selalu dpt..suka hat color merah tp dpt yg putih..syukur lah yek :)

lieynanilaz said...

aku plak dah jemu sebab jumpa buah ni hari2 termasuk pokok..hehe..

gadisBunga said...

limau bali mmg besttt layan...

mizzura said...

betul ke nih? akak jangan buat saya beli berbakul2 limau bali ..haha..saya mau kurus nih... :-)

Tihara said...

ina.. mesti sedap kan limau mardi..aku ingat dulu pnah mkn ciku besar gedabak tu..dari stesen mana ek..bukan ke mardi langkawi punye ke

GB..kalau pegi hala ke perak, kat bidor ke camtu la..ade jual gantung2..manis kan


zura..beli la, nti akk g tumpang 2 kaki :D

mizzura said...

hehe...tumpang lalu pun boleh...